کانون هیات محبین اهل بیت(ع)

کانون هیات محبین اهل بیت(ع) دانشگاه پیام نور مرکز شیراز

کانون هیات محبین اهل بیت(ع)

کانون هیات محبین اهل بیت(ع) دانشگاه پیام نور مرکز شیراز


جشن بزرگ پیوند آسمانی در دانشگاه پیام نور شیراز با حضور پرشور دانشجویان ، جشن بزرگ پیوند آسمانی در سالن همایشهای دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز ، همزمان با سالروز ازدواج مبارک حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) جشن بزرگ پیوند آسمانی با حضور گسترده و پرشور دانشجویان در سالن همایشهای این دانشگاه برگزار شد.


در این مراسم که با هدف گرامیداشت این روز مبارک ، الگو سازی ازدواج بر مبنای ارزش ها و آرمان های متعالی اسلامی و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه در بین نسل جوان بویژه دانشجویان صورت گرفت، حجت السلام والمسلمین چوگانی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک ذی الحجه و سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) ، از این پیوند به عنوان مقدس ترین و پاک ترین پیوندعالم خلقت نام برد. 


وی با بیان ویژگیهای این پیوند آسمانی گفت: نکات بسیار مهم در این پیوند مقدس وجود دارد که از آن جمله می‌توان به؛ ملاک قراردادن معیارها و خصوصیات معنوی ، دینی و اخلاقی، قناعت، دوری از تجملات، سخت نگرفتن بر همدیگر، مهریه پایین، بنا کردن زندگی بر پایه محبت و عشق واقعی از روی شناخت، حجب و حیا و... اشاره کرد.


چوگانی با بیان اینکه ازدواج یک پیوند عاطفی ، اخلاقی توام با معنویت است تصریح کرد:جوانان باید با الگو برداری از زندگی ائمه معصومین و پیروی از دستورات قرآن کریم به امر مهم و مقدس ازدواج اقدام کنند و در حفظ و بقای ازدواج و نظام خانواده کوشا باشند.


وی با بیان این مطلب که ازدواج، سنتی است آسمانی است که مایه آرامش ، تحکیم بنیان خانواده و امنیت اجتماع می گردد، اظهار داشت: زندگی موفق، در پناه ازدواجی موفق، و ازدواج موفق، در گرو عمل به دستورات دین مبین اسلام است.


اجرای مولودی توسط مهدی صنعتی مداح اهل بیت (ع) ، اجرای گروه نمایش طنز سوریا با اجرای هنرمندان صدا و سیمای فارس در خصوص ازدواج سنتی و آسان، برگزاری مراسم ازدواج دو تن ازدانشجویان رشته برق دانشگاه پیام نور شیراز با مهریه 8 سکه بهار آزادی، برگزاری مراسم قرعه کشی 5 نفر از دانشجویان جهت اعزام به مشهد مقدس و جمکران از طرف هیئت محبین اهل بیت (ع) با حضور شرکت کنندگان از دیگر برنامه های جشن پیوند آسمانی در دانشگاه پیام نور شیراز بود.


سیده فهیمه کشاورزی دبیر کانون فرهنگی هیئت محبین اهل بیت (ع) ، ضمن تقدیر از اعضاء فعال در کانون هیئت محبین (ع) از همکاری و حضور گسترده و پرشور کلیه دانشجویان درمراسم معنوی جشن بزرگ پیوند آسمانی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است این جشن به همت  اعضای همیشه فعال کانون فرهنگی هئیت محبین اهل بیت (ع) برگزاز گردید.

 جشن بزرگ پیوند آسمانی در دانشگاه پیام نور شیراز



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۱
ایمان افراسیابی کیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی